Kokkola, 67100 Kokkola [kartta]

KSETK:lta on perinteisesti vahva osanotto Kokkola Cupin tuomarointeihin. Lähtö ke 19.7., pelit alkaa to 20.7., paluu su 23.7. Jos haluaa tulla turnaukseen vasta myöhemmin tai lähteä jo pois aikaisemmin, niin se on joissain tapauksessa myös mahdollista. Näistä kuitenkin sovittava erikseen hyvissä ajoin. Järjestävälle taholle ei saa tulla kohtuuttomia kulukorvauksia. Kyydit sovitaan siksi Petri Laahasen kautta. Majoitus on opiskelija-asuntolassa kahden hengen huoneissa. Ruokailut (5) tarjotaan järjestävän tahon puolesta. Reissua koordinoi Petri Laahanen, joka informoi asiasta myöhemmin lisää. Palkkiot oli viime vuonna pienen kentän pelit 11e, puolen kentän 13e ja ison kentän 15e . Pelejä on aloittelevista tuomareista aina kokeneimpiin asti.

Ilmoittautumiset

14
Petri L Jesper H Eetu K Justus W Unna Kimmo P Jussi P Waltteri L Anni K Evgenii G Laivonen P Jere L John F Iikka S
13
Hassan S Kalle N Juha R Emin A Timo O Toni H Matti B JuusoPit Santtu Marko K Antti Vlakka Mika Y Markus V
71

Kommentoi...

Kimmo

Molemmat omat pojat turnauksessa joukkueidensa kanssa, joten koko perhe kulkee tuonne omalla autolla. Tuomarointitehtävät kiinnostaa poikien pelien seuraamisen ohella.

Anni

Ensisijaisesti aet hommia

Laivonen

Perjantaina voisin lähteä Jyväskylästä mukaan talkoisii, ei autoa käytössä.

Jere

Pitää jutelle pomon kanssa vielä töissä, mutta jos saan vapaaks niin voisin lähteä perjantaina ja napata Panun messiin

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot